Instagram Ads on tulossa Suomeen

Facebookin nykyään omistama suosittu kuvapalvelu Instagram avaa vihdoin ovet mainostajille myös Pohjoismaissa

Instagramissa voi loppuvuodesta tehdä perinteisistä kuva- ja videomainoksista karusellimainoksiin, jotka mahdollistavat   tarinakerronnan mahdollisuuksia. Kuvan ja videon lisäksi käyttöön tulevat myös linkkimainokset, joilla  käyttäjät voidaan ohjata eteenpäin esimerkiksi verkkokauppaan.

Facebookin kohdennusmahdollisuuksista Instagramissa voi käyttää demografia- ja kiinnostusaluekohdennuksia sekä Custom Audience-yleisöjä.

Asiasta kirjoittaa Adweek, lue lisää.

Pohjoismaiden osalta (Suomi mukaan lukien) muutokset astuvat voimaan mitä arvoiden mukaan syyskuun loppuun mennessä. Oman yhteyshenkilö mediatoimistoissamme pitää sinut ajan tasalla ja kysy toki lisää.

 

Toimistomme