Nordea valitsi GroupM Nordicin luomaan tulevaisuuden yhtiökumppanuutta

Nordea Nordicin kilpailutuksessa syntynyt sisältö- ja mediasopimus GroupM Nordicin kanssa edustaa uudenlaista yhteistyömallia.

”Tämä media- ja sisältösopimus on mittakaavaltaan ensimmäinen laatuaan Pohjoismaissa. Nordea ei tilannut meiltä TV-mainosta tai mediasuunnitelmaa, vaan he pyysivät datan yhteensovittamista, yleisösuunnittelua, uudenlaista näkemystä ja luovuutta, joissa on voimaa tuottaa innovatiivisia ja erottuvia ideoita. Kyse on varsin tuntemattomasta alueesta mille tahansa alamme toimijalle. Uskomme vahvasti siihen, että Open Agency -lähestymistapamme toimii alallamme suunnannäyttäjänä. Olemme erittäin innoissamme tästä yhteistyöstä”, toteaa GroupM Finlandin toimitusjohtaja Christoffer Hultin.

”GroupM on mukana muutosmatkallamme kohti monikanavaista tulevaisuutta, jossa kohtaamme asiakkaamme integroidulla strategialla sekä yhdistelemällä joustavammin eri sisältöjä, medioita ja teknologioita. Tarvitsemme tueksemme kumppanin, joka kykenee herättämään eloon visiomme yhteensovitetuista medioista ja sisällöistä uusilla ketterillä työskentelytavoilla. Ymmärsimme, että kyseessä on haastava tehtävä ja aivan uusi aluevaltaus uudelle yhteistyökumppanuudelle. GroupM Nordicin kattava esitys vakuutti meidät siitä, että he ovat meille paras kumppani”, sanoo Nordean Head of Group Marketing Elizabeth Fjellerup.

”Ymmärsimme jo varhain, että emme voisi herättää Nordean visiota eloon toimistoille tyypillisellä lähestymistavalla. Näin ollen kehitimme Open Agency -toimintamallin, joka tuo yhteen organisaatiomme ja verkostomme parhaat asiantuntijat. Uudessa Team Pulse -kokoonpanossa yhdistyy meidän ja Nordean osaaminen räätälöidyllä tavalla. Kokoonpano on 100-prosenttisesti integroitu, läpinäkyvä sekä agiili”, Christoffer Hultin kertoo.

Christoffer Hultin
CEO
GroupM Finland
christoffer.hultin@groupm.com
+358 40 566 5802

Jonas Hemmingsen
CEO
GroupM Nordic
Jonas.hemmingsen@groupm.com
+45 4046 6114

Toimistomme