Tulevaisuus, se on Wavemakerin missio.
Tulevaisuus on niiden, jotka kasvavat. Siksi tavoitteemme on yksinkertainen. Haluamme auttaa asiakkaitamme ja heidän liiketoimintaansa kasvamaan. Ostopolkua analysoimalla havaitsemme kasvun mahdollisuudet sekä sen mahdolliset esteet. Media, sisältö ja teknologia antavat meille huippuluokan ratkaisut kasvun aikaansaamiseen
Wavemaker tarjoaa ratkaisuja kaikkiin markkinoinnin pieniin ja suuriin haasteisiin sekä osaamisemme intohimoon eli ostopolkuun. Meitä on maailmanlaajuisesti 8 600 henkilöä 90 maassa, jotka ovat oman osa-alueensa huippuosaajia. Palvelumme sisältävät muunmuassa integroidun markkinointiviestinnän, mediasuunnittelun ja ostamisen; analytiikan ja insightin, sosiaalisen median, sisällöntuotannon ja jakelun, SEMin ja SEOn sekä paljon muuta.
Ostopolulta saamme ymmärryksen siitä, miten ja miksi kuluttaja tekee päätöksensä kunkin brändin, tuotteen ja palvelun ostamisesta ja mitkä kohtaamispisteet vaikuttavat noihin päätöksiin. Miksi henkilö ostaakin ihan toisen brändin, tuotteen tai palvelun kuin oli kuvitellut ostavansa. Ostopolullamme on neljä vaihetta.
Priming. Jokapäiväinen elämä. Ihmiset muodostavat alitajunnassaan mielipiteitä ja ennakkoasenteita eri tuotteisiin mutta heillä ei ole mitään tarkoitusta tai tarvetta ostaa kyseisiä brändejä, tuotteita tai palveluita.
Trigger. Nyt on tapahtunut jotakin. Se saa ihmiset tarvitsemaan jotakin niistä brändeistä, tuotteista tai palveluista, joista he aiemmin muodostivat alitajuisen mielipiteensä. Nuo alitajuiset mielipiteet muuttuivat nyt ennakkoasenteeksi, jotka voivat vaikuttaa ostokäyttäytymiseen. Vain 50 % ihmisistä lopulta ostaa sen tuotteen, joka antoi alkusysäyksen.
Active. Se johtuu siitä mitä tapahtuu, kun ihmiset ovat aktiivisessa vaiheessa. Mitä tapahtuu, kun joku aktiivisesti etsii tietoa brändeistä tai tuotteista? Mikä on jakelu ja saatavuus? Mitä tuotearvosteluissa sanotaan ja kuinka hyvin ne vastaavat haettuun informaatioon.
Purchase. Osto on tapahtunut. Ensimmäisenä varmistetaan, että on ostettu oikea brändi, tuote tai palvelu.
Yli puolet kansainvälisestä henkilöstöstämme on digitaalisen, datan, analytiikan ja insightin osaajia. He ovat markkinoiden johtavassa asemassa kuluttajatiedon, ennustavan analytiikan, ekonometrisenmallinnuksen, ohjelmistokehityksen, dashbordien, raportoinnin ja datan visualisoinnin kehityksessa. Kaiken lisäksi hyödynnämme WPP:n ja GroupM:n vertaansa vailla olevia omia järjestelmiä ja työkaluja, mukaan lukien [m]Platform.
Tämä kaikki ei ole vain teoriaa vaan tämän avulla voimme puhutella ja vaikuttaa kuluttajiin heidän ostopolkunsa aikana oikeaan aikaan oikeassa paikassa.