Global Teenager Survey
Kansainvälinen tutkimus 13-17 -vuotiaiden elämänvaiheesta
Maailman suurin media-alan asiantuntijayritys GroupM toteutti tutkimuksen kahdeksassatoista eri maassa 13-17 -vuotiaiden keskuudessa. Kysymysten aihepiirejä olivat mm. teini-ikäisten asenteet, omaan elämään vaikuttavat tekijät, mediakäyttö ja rahankäyttö.
Tutkimuksen vastaukset kerättiin vuodenvaihteessa 2019-2020 ennen maailmanlaajuisen koronaepidemian puhkeamista. Tutkimuksen osallistuneet maat olivat Suomi, Saksa, Iso-Britannia, Belgia, Itävalta, Italia, Espanja, USA, Kanada, Meksiko, Brasilia, Kiina, Hong Kong, Taiwan, Saudi-Arabia, Intia, Arabiemiraatit ja Etelä-Afrikka. Maakohtainen vastaajamäärä oli noin 500, Suomessa 521.
Tutustu tutkimuksen tiivistelmään täällä.
Lisätietoja tutkimuksesta:
Kari Tervonen
[email protected]
puh. 050 4370677